Gyakori kérdések
Mielőtt felveszed velünk a kapcsolatot, fusd át az alábbi gyakori kérdéseket.
Ha itt nem találod meg a választ a kérdésedre, keress minket bátran.
Rendelés
Csak egy méret közül tudok választani a kiválasztott karkötőnél. Miért?
A kiválasztott karkötőből jelenleg csak az a méret elérhető készleten.
Miért nem érhető el nagyobb méret (L) az adott karkötőből?
Nagyobb méretű (L) karkötők jelenleg csak a férfias mintájú karkötőkből érhetők el.
Rossz méretet rendeltem. Mit tegyek?
Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy egyeztetni tudjunk a cseréről.
Sérült, hibás karkötőt kaptam. Mit tegyek?
Mindent megteszünk a minőség fenttartása érdekében, de sajnos hibák mindig előfordulhatnak. Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszélhessük a problémát. Kérheted a karkötő kijavítását, kicserélést vagy a karkötő árának és szállítási költségének visszatérítését. A hibás karkötő visszaküldéséről Neked kell gondoskodni, de a visszaküldés díját megtérítjük.
Milyen szállítási módok vannak?
- Postai levél
- FOXPOST csomagautomata
- Házhozszállítás futárral
Ha csomagautomatába szeretnéd kérni a csomagod, a kosár oldalon tudsz csomagautomatát választani.
Ebben az esetben is ki kell tölteni a lakcímet a fizetés oldalon a számla kiállítás miatt, de a kiválasztott csomagautomatába küldjük a csomagod.
Postai levél szállítási mód csak bankkártyás fizetés és átutalás esetén választható.
Rossz szállítási címet adtam meg. Mit tegyek?
Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Nem érkezett meg a karkötő. Mit tegyek?
Kérlek olyan címet adj meg, ahova a posta vagy a futárszolgálat kézbesíteni tudja a csomagod.
Ha csomagautomatába szeretnéd kérni a csomagod, a kosár oldalon tudsz csomagautomatát választani. Ha a csomag nem érkezik meg, kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy orvosolni tudjuk a problémát.
Ha csomagautomatába szeretnéd kérni a csomagod, a kosár oldalon tudsz csomagautomatát választani. Ha a csomag nem érkezik meg, kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy orvosolni tudjuk a problémát.
Milyen fizetési módok vannak?
Bankkártyás fizetés, banki átutalás és utánvét közül lehet választani.
Banki átutalás esetén az átutalás közleményébe írd be a rendelés sorszámát, amit a rendelés elküldése után kapsz.
Rendelésed az összeg beérkezését követően küldjük.
Banki átutalás esetén az átutalás közleményébe írd be a rendelés sorszámát, amit a rendelés elküldése után kapsz.
Rendelésed az összeg beérkezését követően küldjük.
Karkötő
Érheti víz a karkötőmet?
Igen, a víz nem tesz kárt a karkötődben, de célszerű nem kitenni víznek huzamosabb ideig.
A vizes karkötőt ne vedd gyakran fel és le, mert eldeformálódhat az anyag.
Ha vizes lett a karkötő, hagyd a levegőn megszáradni.
A vizes karkötőt ne vedd gyakran fel és le, mert eldeformálódhat az anyag.
Ha vizes lett a karkötő, hagyd a levegőn megszáradni.
Hogyan tisztítsam a karkötőmet?
Tisztítsd hideg vagy langyos vízzel, puha szivacs vagy törlőrongy segítségével, majd hagyd a levegőn megszáradni.
Kerüld az erős, fehérítő, maró vegyszerek használatát (mint bármilyen más színes ruha esetében is).
Kerüld az erős, fehérítő, maró vegyszerek használatát (mint bármilyen más színes ruha esetében is).
Kérhetek személyre szóló mintát vagy szöveget a kark ötőmre?
Egyelőre nem tervezünk személyre szóló minta vagy szöveg készítését.